I´m back:D

Hej!


Nu måste jag verkligen börja blogga igen! Senast jag bloggade var nog i början av november? Kan det stämma?
Struntsamma.

Jag skrev ju att jag skulle skriva allt som har hänt. Men det är hur mycket som helst. Och jag kan inte skriva hur mycket som helst på bloggen heller. Så det skriver jag inget om.

Om idag. Har inte gjort så mycket faktiskt. Har vart ute och gått en sväng med mamma! Riktigt skönt ute nu ju.

Sitter och kollar på några linser. Jag skulle faktiskt vilja prova några blåa.
 Jag tycker det är så jäkla fint!

Finns andra konstiga linser med. Som jag inte skulle vilja ha i.
 Vad tycker ni? Skulle ni ha på er en sverigelins? =P
Lite coolt var det iaf.

Nu ska jag leta kamera.
Puss.
/Emelie




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Emelie
Bor: Småland ;)
Ålder: 15 snart 16 :)

Övrigt: Hej! Vad kul att du har kommit in på min blogg. Jag är en tjej på 19 vårar och älskar att blogga. För det mesta iaf. Börja läs vettja ;)




RSS 2.0