5 Januari!

Hej!
Skulle ha bloggat igår innan jag la mig. Men glömde bort.
Igår blev det oskarshamn med familjen. Handlade lite och så =)
Jag har faktiskt gjort en videoblogg. Men jag vet inte om jag ska lägga ut den. Vi får se.
Idag blir det nog en lugn dag. Kanske blir att vi åker ut och åker lite.

På Tisdag börjar den ROLIGA skolan... NOT!
Jag kan säga en sak. Jag längtar verkligen tills jag gått ut nian. Så man slipper Högsby med!

Skönt om något!

Nu ska jag nog ner och kolla på tvn.
 Juste,jag fick hem mina kläder igår från HM. Och mina nagellack :D Blått och Rosa! Underbara färger.

Så ser dom ut just nu =)
/Emelie






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Emelie
Bor: Småland ;)
Ålder: 15 snart 16 :)

Övrigt: Hej! Vad kul att du har kommit in på min blogg. Jag är en tjej på 19 vårar och älskar att blogga. För det mesta iaf. Börja läs vettja ;)




RSS 2.0