godmorgon!

Eller vad säger ni vid den här tiden?
Jag gick alltid upp vid den här tiden på sommarlovet.
Jag gick faktiskt upp vid 8 idag! Så jag har vart vaken länge.
Ingen skola för mig idag. Vaknade upp med migrän. Så det blev inget med det.
Imorrn är det hajk för min klass. 9b. Jag får se om jag kan åka med. Mer säger jag inte!
Hemlighetsstämplat. Haha!

Nu ska jag ta ut moppen ur förrådet och sen ska jag nog köra till huset och göra iordning lite. Just nu står det kartonger både i lgh och huset. Så om det är ngn i närheten som vill ha kartonger. Hör av dig.
Puss





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Emelie
Bor: Småland ;)
Ålder: 15 snart 16 :)

Övrigt: Hej! Vad kul att du har kommit in på min blogg. Jag är en tjej på 19 vårar och älskar att blogga. För det mesta iaf. Börja läs vettja ;)




RSS 2.0