tvn nästa?:)

Hej!
Jag märker att jag bloggar mest på kvällarna. Blir så automatsikt.
Idag har det vart en ganska lugn dag. Har haft ett huvud som höll på att exploderas. Gör fortfarande ont. Men inte lika.

Ikväll hade jag velat se välkommen hem. Men eftersom pappa ska kolla på ngt annat skit. På femman tror jag det var. Precis samma tid. Så vet jag inte om jag kan kolla.

Men jag får kolla nästa vecka isf. Eller tvärtom. Men det är störande. Ibland kör dom ingenting och ibland allt på samtidigt. Men det är så det blir mer och mer tror jag.

Ska hoppa in i duschen snart tror jag. Fårse om jag tar en sväng till h-by senare.
Laddar för en ny dag imorrn.

/Emelie♥




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Emelie
Bor: Småland ;)
Ålder: 15 snart 16 :)

Övrigt: Hej! Vad kul att du har kommit in på min blogg. Jag är en tjej på 19 vårar och älskar att blogga. För det mesta iaf. Börja läs vettja ;)




RSS 2.0