Tävla om ett lyxigt hudvårdsset från Lancôme!


 Jag tävlar om ett hudvårdsset hos Lady Dahmer.

Tävlingen avslutas Torsdagen den 28'e oktober.

Var med och tävla HÄR du med!

Har följt hennes blogg ganska länge. Och tycker verkligen man får peppning till och blogga från hennes blogg. :)
/Emelie






Sandra

Jag erbjuder inte längre gratisdesigner då det var så många som tog bort min designlänk och sa att de var de som hade slitit med designen.

2010-10-23 | 15:37:06 | http://motherhood.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Emelie
Bor: Småland ;)
Ålder: 15 snart 16 :)

Övrigt: Hej! Vad kul att du har kommit in på min blogg. Jag är en tjej på 19 vårar och älskar att blogga. För det mesta iaf. Börja läs vettja ;)




RSS 2.0