lite fakta? ;)

TIDSFÖRDRIV - för mig och mina gamla samt nya läsare  


 KLÄDSEL:
Du har på dig nu: Shorts & Linne ;)
Vad använder du just nu för skor: Några höga vinterskor.
Favoritfärg på kläder: SVART:D

 SENASTE PERSONEN:
Som sov i din säng:
Jag ? ;)
Du pratade med:
Bror
Du delade en drink med: Ingen. haha
Du gick på bio med:
Edith =)
Du gick på stan med:
Var nog Edith också ;)
Skällde på dig:
. . . . . . . . Ingen aning. Det va så länge sedan någon skällde på mig, så jag kan inte ens minnas när det va. . . .

 SENASTE:
Låt du hörde:
Coldplay..
Film du såg och Med vem: 
På smällen. Kollade med **** ;) 
Maträtt du åt: Biff med potatis och sås.
Kramen du fick: Av Edith:D
Puss/Kyss du fick: *****
Festen du va på: Ingen typ?
Känslan du hade: Glad, Lycklig, Lättnad på en och samma gång här och nu
Ilska/Hat du hade: -
Resa du va på: Ullared med mammsen :D

Glädje du kände:
När jag vaknade imorse och visste att äntligen morgon, en NY dag med den bästa omgivningen man någonsin kan önska sig. Så har jag det varje dag
Dröm du hade:
Ja det undrade jag oxå. Jag minns endast att jag vaknade upp o va tvungen o se var jag va någonstans. För drömmen va så skruvad att det till och med kunde vara som i sagoböckerna.
Typ är det fantasi eller. ..  Sen minns jag inte. Jag vet att jobbet o kollegorna o givetvis jag va nånstans på ett väldigt bra ställe=)
Boken du läste:
heartbreaker
Personen du träffade:
Min bror.
Personen du pratade i telefon med:
Edith ;)
Personen du fick ett sms utav:
Mamma
Gången du åt en korv på 7eleven:
Aldrig gjort
Gången du var utomhus:
För 2 timmar sedan
Gången du sov:
Inatt från 23.00 till 08.00
Saken du köpte:
Tuggummi


 OM MIG
Namn:
Emelie
Ålder:
15 år
Längd:
1,70cm på ett ungefär.
Vikt:
Säher jag inte..
Civilstatus:
-
Smeknamn:
Emme,Semlan & Melie
Syskon:
Daniel och Lusifer
Sysselsättning:
-
Dina BÄSTA egenskaper:
Börjar jag nu så kommer jag behöva sitta kvar på samma plats och skriva skriva skriva skriva hela veckan ut. För det är alldeles för många bra. Så jag får bara ta 2!!!...!!!! Hmmm, bara 2!!!! Ja det är inte lätt för alla är lika bra.
Men jag tar. . Jag ser alltid LÖSNINGAR istället för problem. Ser jag inga lösningar exakt just nu då ser jag till att jag ser en lösning NU...
Alltid ett leende på läpparna och det bara sprutar positivitet om mig
Dåliga egenskaper:  I min värld finns det endast positiva saker, ord, händelser. Vad betyder dåliga egenskaper? Aldrig hört talas om
Hårfärg: Svart med ljusa slingor
Ögonfärg: Grön/bruna
Skostorlek: 38,5 - 39


KOPIERA listan ovanför och fyll i dina egna svar och visa den på din blogg
/Emelie





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Emelie
Bor: Småland ;)
Ålder: 15 snart 16 :)

Övrigt: Hej! Vad kul att du har kommit in på min blogg. Jag är en tjej på 19 vårar och älskar att blogga. För det mesta iaf. Börja läs vettja ;)




RSS 2.0