jag är så duktig.

Jag har städat typ hela huset. Sen vi flyttade har jag bara velat städa. Har jag gått och blivit pedant? xD
Ja,vem vet?

Måste bara få uttrycka mig.
Jag stör mig så på falska människor. Dom säger massa saker. Och sen när allt väl kommer till kritan är det inte alls samma sak som det var innan.
Måste såga att vissa är så jädrans själviska. Men det fattar dom ju inte själva. Dom är för tröga för det..


Var tvungen att säga ngt om det. Vem det handlar om säger jag inte. Hoppas den/dom förstår det sjävla.
Men somsagt jag tror inte dom fattar.

På måndag så blir det prao med världens bästa Edith :)
Tror jag ska ta och sätta mig vid tvn och se på ****** !

Jag kanske bloggar ikväll. Annars gör jag det imorrn.



Juste,har en fråga till!
Är det någon som gör headers eller vet ngn som gör kan ni kommentera. För jag vill ha en lite personligare header. Ni ser ju den ovanför. Lite bilder vill jag ju få in.
/Emelie




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Emelie
Bor: Småland ;)
Ålder: 15 snart 16 :)

Övrigt: Hej! Vad kul att du har kommit in på min blogg. Jag är en tjej på 19 vårar och älskar att blogga. För det mesta iaf. Börja läs vettja ;)




RSS 2.0