bra dag!

Hej!

Det första jag tänkte på när jag vaknade va. ¨Varför har inte min väckarklocka på mobilen ringt?,den är ju fasen 10.00??¨ Men sen så kom jag på att det var studiedag. Haha!

Jag fick en kommentar förra veckan. Och självklart var den personen anonym. Lite synd. Men den frågade iaf vad jag gillade för program mest på tvn som går just nu.
Och då måste jag säga. Ensam mamma söker.
Något speciellt som drar mig till det. Och även familjen annorlunda. Som snart ska starta:D

Imorrn är det skola för mig igen. Och på fredag efter skolan så drar vi till kalmar. För att shoppa loss lite. Haha!

Nu ska jag käka lite.
/Emelie

FRIDA HJÄRTA KEVIN

Vinnaren av dagens blogg är nu utsedd. Gå in och titta om det var du som vann! Om inte så kommer det en ny imorgon då du kan vinna ett gästinlägg hos mig! :D

2010-10-18 | 21:19:48 | http://HTTP://FRIDASJOBLOM.BLOGG.SE



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Emelie
Bor: Småland ;)
Ålder: 15 snart 16 :)

Övrigt: Hej! Vad kul att du har kommit in på min blogg. Jag är en tjej på 19 vårar och älskar att blogga. För det mesta iaf. Börja läs vettja ;)




RSS 2.0