yey ;)

Jag har försökt att komma in på min blogg i typ 2 dagar? :P
Men jag kom inte in. Men det är tydl fler än jag som haft det.
Lite om idag.
Direkt när man kommit till högsby med bussen så skulle vi gå ner till tegel och göra ett vindskydd eller sätta upp. Så vi hade ingen sut idag.
Jag tog bilder från såkallade hajken idag. Ska lägga in dom snart. Eller inte ikväll. haha!
Nu ska jag hoppa i duschen,skulle ha gjort det för typ en timme sen men jag fastnade vid datorn.
Och vet ni?
Dåligt med bloggning nu i veckan. För jag har massor att göra tex inför konfan,ska följa med mamma och jobba. Så ja;)
/Emelie




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Emelie
Bor: Småland ;)
Ålder: 15 snart 16 :)

Övrigt: Hej! Vad kul att du har kommit in på min blogg. Jag är en tjej på 19 vårar och älskar att blogga. För det mesta iaf. Börja läs vettja ;)




RSS 2.0