Telefonsamtalen!

Ni får helt klart ett ett gott skratt av denna;)
Haha! Jag skrattar forfarande !
En man försöker i flera dar få tag på sin kompis.
Till sist väljer han att ringa honom på hemtelefonen en helgmorgon.
Kompisens lille femårige son svarar i telefonen viskande:
-Hallå.
Mannen säger:
-Hej, får jag prata med din pappa?
-Det går inte, mamma och pappa håller på i sovrummet, viskar grabben.
-Då återkommer jag, säger mannan småskrattande för sej själv.
Mannen väntar i en timme och ringer upp igen. Grabben svarar på ett nytt viskande:
-Hallå.
-Får jag prata med din pappa?
-Det går inte, nu håller mamma och pappa på i badrummet, viskar grabben.
Lite småirriterat men ändå med ett leende på läpparna, väljer mannen att lägga på luren. Senare eftermiddagen, 5 timmar efter senaste samtalet, ringer mannen upp igen.
-Hallå, viskas det återigen av 5-åringen i andra änden.
Då blir mannen sur:
-Nu vill jag prata med din pappa!, säger han barskt.
-Det går inte, säger 5-åringen.
-Varför inte då? säger mannen grinigt.
-Nu håller dom på i garaget.
-Håller på med vadå?
-Letar efter mig

/Emelie



Elin - Design&Makeup

Hejsan!

Jag måste tyvärr meddela att vi måste börja om röstningen, jag ser att ip-spärren inte funkar (alltså 1 ip per röst) i pollen och därför får jag köra rösterna manuellt istället.



Jag beklagar detta, men ni får be era läsare att gå tillbaka igen till samma inlägg som tidigare och rösta via kommentar istället. Där kollar jag NOGA igenom alla kommentarer och dess ip nummer så inget fusk sker.



Hoppas ni haft en trevlig helg!

2010-05-23 | 22:15:38 | http://www.designandmakeup.se
Elin - Design&Makeup

sv: Yes :D Tur det är en snabb process ;)

2010-05-23 | 22:38:13 | http://www.designandmakeup.se



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Emelie
Bor: Småland ;)
Ålder: 15 snart 16 :)

Övrigt: Hej! Vad kul att du har kommit in på min blogg. Jag är en tjej på 19 vårar och älskar att blogga. För det mesta iaf. Börja läs vettja ;)




RSS 2.0