soooooool

Hej på er!

Kom nästan nyss hem från skolgymnasten. Och jag måste säga att det redan känns bra i axlarna..
Så jag har fått en tid igen den 3:)
Har fått övningar jag ska göra också!


Sitter och bloggar ute nu. Det är ju jätteskönt ute nu.
Jag säger bara en sak.. MYGGOR!
Dom älskar verkligen mig.
Dom är på mig hela tiden. 
Hör att det börja åska på långt håll igen.
Vad störande. Det ska jämt komma varje dag nu.
Men jag tkr det är rätt så mysigt faktiskt. Bara jag inte är ensam hemma.
Haha!
Ska ta och käka lite nu..
/Emelie




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Emelie
Bor: Småland ;)
Ålder: 15 snart 16 :)

Övrigt: Hej! Vad kul att du har kommit in på min blogg. Jag är en tjej på 19 vårar och älskar att blogga. För det mesta iaf. Börja läs vettja ;)




RSS 2.0