moppe ikv?

Hej på er alla söta:)
Jag har glömt bort att blogga det var inte alls menigen men pluggandet måste komma före.
Idag så skulle jag ha åkt till helgesbo med skolan. Men jag vaknade upp med migrän. Så det blev inte så.
Så jag har vart hemma idag.
Men jag ska gå imorrn;)
Vad skönt att det är en kort dag imorrn.
Jag slutar vid halv 12=) Eller lite innan min buss går precis vid halv.

Jag kanska ska åka och kolla på en moppe ikväll om den är kvar. Ska sms personen som har den.
/Emelie






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Emelie
Bor: Småland ;)
Ålder: 15 snart 16 :)

Övrigt: Hej! Vad kul att du har kommit in på min blogg. Jag är en tjej på 19 vårar och älskar att blogga. För det mesta iaf. Börja läs vettja ;)




RSS 2.0