läkarbesök

Hej!
Jag skulle inte ha bloggat så sent idag. Men det blev visst så.
Idag gick jag upp vid sex på morgonen. Jag skulle ju till läkaren i kalmar.
Så när jag kom upp gjorde mamma världens godaste mackor. Finns verkliga inga bättre.
Och sen så cyklade ni ner till stationen. Tåget komme runt kvart i sju. Och det var ju självklart skrammel. Åhh! Kör dom aldrig kuspilen längre?
Aja,nog om det.
Ja,och den så kom vi ju till kalmar och så tog vi en buss till sjukhuset.
Dom undersökte mig. Och tog blodprov. Så läkaren ringer hem när hon fått svaren på dom. Och sen så ska jag få en tid till ultraljud så ska dom kolla gallstenen. Hur den sitter och hur stor den är.

Vi har SO-prov tills Fredag så jag ska titta igenom soboken lite.
/Emelie




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Emelie
Bor: Småland ;)
Ålder: 15 snart 16 :)

Övrigt: Hej! Vad kul att du har kommit in på min blogg. Jag är en tjej på 19 vårar och älskar att blogga. För det mesta iaf. Börja läs vettja ;)




RSS 2.0