kalmar!

Hej!
Idag blev det inte mycket till bloggning som vanligt. Men jag och mamma åkte ner till Kalmar idag.. jag skulle till läkaren:)
Gjorde ul av buken (magen) så dom kollade gallstenen hur den hade blivit nu.. större eller mindre eller tillochmed flyttat sig. Så dom skulle göra förochefter bilder och sen jämföra.
Skönt att det är gjort nu.
Imorrn blir det kanske skola. Det beror på min mage.. för idag har den inte alls vart på ¨humör¨haha!
Och jag vill verkligen ha lördag nu;) Jag och min familj ska till skälby och kolla alcazar:D
Yeah..kanske köper en moped också=) GUTT:D
/Emelie

~Fatimaswary§

fin header du har :)

2010-05-18 | 16:12:49 | http://fatimaswary.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Emelie
Bor: Småland ;)
Ålder: 15 snart 16 :)

Övrigt: Hej! Vad kul att du har kommit in på min blogg. Jag är en tjej på 19 vårar och älskar att blogga. För det mesta iaf. Börja läs vettja ;)




RSS 2.0