ingen outfit idag..

blir imorrn ist.
Jag fattar inte hur folk orkar sitta vid datorn typ vid 7 på morgonen? Då är man ju knappt vaken..
haha!
Imorrn blir det skola. Som vanligt. Sen ska jag och Evelina bestämma dag när hon ska komma till mig. Helgen är fullspäckad. Så det blir fullt schema. Det är alltid kul.
På lördag blir det ju familjedag i kalmar. Det gillas alltid.
Jag har tagit kort på 2 konfapresenter,har fått massor men det får räcka med 2.
 Dom är mycket finare i verkligheten!!


/Emelie






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Emelie
Bor: Småland ;)
Ålder: 15 snart 16 :)

Övrigt: Hej! Vad kul att du har kommit in på min blogg. Jag är en tjej på 19 vårar och älskar att blogga. För det mesta iaf. Börja läs vettja ;)




RSS 2.0