hemma imorrn med!

Ska inte gå till skolan imorrn heller. Jag har forfarande feber.
Men inte alls mycket men det är över det vanliga..
Så jag blir hemma imorrn också. Men jag ska gå på fredag:D
Jag har hela helgen bokad..
Lördag: Kalmar med familjen,kanske moped.
Söndag: Hämta zelma..Ska kolla på konfan i h-by tror jag.
Har jag fått mopeden så ska jag och edith ta en tur senare på dagen.
Måndag: Skola,går inte hela dagen..ska till sjukgymnasten med min axlar.
Så ja.. det är fullbokat!
/Emelie






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Emelie
Bor: Småland ;)
Ålder: 15 snart 16 :)

Övrigt: Hej! Vad kul att du har kommit in på min blogg. Jag är en tjej på 19 vårar och älskar att blogga. För det mesta iaf. Börja läs vettja ;)




RSS 2.0