älska sol!

Hej på er alla söta bloggläsare!
Har vart ute för det mesta idag. Är ju jätteskönt.
Jag kom på att jag inte hade skrivit något om igår.
Då får jag göra det;)
Jag gick upp runt 9 tiden igår morse. Och började göra iordning mig. Gjorde fläta som går runt huvudet. Eller mamma gjorde det på mig. Blev så snyggt alltså.
Ska ha så på skolavslutingen tror jag.
Sen så åt vi frulle. Och sen så åkte vi iväg till kalmar (skälby)
Vi var där i några timmar. Orkar inte berätta allt som vi gjorde. =)Vi gjorde massa saker där.
Lyssnade ju på alcazar, dom är mycket bättre i verkligheten måste jag säga.


Tog bilder igår också. Men dom får jag lägga ut ikväll eller imorrn.
Sitter vid den såkallade stora datorn nu. Och jag brukar lägga in på min dator.

Imorrn blir det sjukgymnasten efter skolan. Eller inte efter skolan. Jag får sluta tidigare. För jag ska vara där vid 2 tiden.
Så då måste jag sluta tidigare;) nice!
Har aldrig varit hos en sån tidigare. Så det blir första gången ;)
Blev ju ett ganska långt inlägg ju.
Jag hoppas ni har röstat på mig i veckans blogg hos Elin(:
Jag blev jätteglad när jag fick kommentaren av henne.

Funderar om jag ska ta en sväng med cykeln eller om jag ska kolla igenom fysiken igen?
Blir nog cykeln..
Ska ta lite kort som jag kan lägga in på bloggen sen.
Ikväll eller imorrn då.

Juste,är det någon som vet när rix fm festivalen är i Kalmar?
Har inte sett något om det än.
Men har för mig att det brukar vara på antingen Juli elr augusti? Eller är det Juni?
Aja,bara vänta och se!



Dagens outfit kanske jag lägger in senare..annars så tar jag det imorrn ;)
Nu ska jag cykla..


/Emelie






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Emelie
Bor: Småland ;)
Ålder: 15 snart 16 :)

Övrigt: Hej! Vad kul att du har kommit in på min blogg. Jag är en tjej på 19 vårar och älskar att blogga. För det mesta iaf. Börja läs vettja ;)




RSS 2.0