3 maj!

Hej!
Åkte hem lite tidigare från skolan idag. Magen som tjurar igen. Och håller fortfarande på!
Men jag ska till läkaren i Kalmar imorrn.
Juste,igår blev det inte mkt till inlägg. Men jag var så trött på kvällen. Och jag pratade med Nathalie i en timma;) Om allt och ingenting! Våra pratstunder är bäst!
Loveyoouuu;)
Jag ska kolla igenom lite till hemkunskapen vi har tills imorrn. Men jag får göra det ngn annan gång denna vecka. Eller nästa ;P
Mitt nummer har kommit hem nu. Så jag ger ut till dom som jag vill. Så om ni söker på mobilnummer på hitta eller eniro så stämmer inte det nummret nu.

/Emelie





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Emelie
Bor: Småland ;)
Ålder: 15 snart 16 :)

Övrigt: Hej! Vad kul att du har kommit in på min blogg. Jag är en tjej på 19 vårar och älskar att blogga. För det mesta iaf. Börja läs vettja ;)




RSS 2.0