18/5

Hej!
Oj,jag bloggar rätt tidigt? Jag brukar ju blogga runt niotiden där annars.
Men nu ska det blir ändring på bloggning. Jag såg att jag hade fått 27 besökare idag och jag har inte ens skrivit något idag. Så om jag skriver kanske det är en massa som kollar min blogg.
Så nu ska jag börja blogga.. mycket!
Jag sitter inte vid min bärbara nu. Så jag ska ta dagens outfit och dagens låt sen.
Det ska jag fixa. Och sen ska jag nog köra igång en tävling. Skulle det vara något intresseant för er?
Nu ska jag gå ut en sväng. Sen ska jag sätta på min dator och fixa bilderna och det.
/Emelie





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Emelie
Bor: Småland ;)
Ålder: 15 snart 16 :)

Övrigt: Hej! Vad kul att du har kommit in på min blogg. Jag är en tjej på 19 vårar och älskar att blogga. För det mesta iaf. Börja läs vettja ;)




RSS 2.0