Jag är tillbaka;)

Hej!
Jag har inte bloggat på ett tag pga av att jag letade ny design till min blogg. Jag hittade ingen som kunde hjälpa mig just nu. Utan det skulle ta ngra veckor. Så jag bestämde mig för att leta upp mina äldre designer och göra om ngn av dom. Och det lyckades jag med tkr jag:)
Idag så är jag hemma från skolan. Hade lite feber idag på morgonen. Nu har jag inte kollat men jag tror jag inte har ngn temp nu. Men jag har ont i huvudet. Så jag kanske inte skulle sitta så mycket här just nu iaf. Väntar på att mamma och pappa ska komma hem från h-by med mina huvudvärkstabl.
Juste,vet ni en sak? Nej,troligtvis inte det jag ska säga nu. Jag har taperserat om mitt rum..och jag ska få ny säng,skrivbord?(kanske) och en platttv:D asglad... den är så snygg. Inlove!!
Samsung SyncMaster 2033HD 20"
Bloggar senare.
/Emelie




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Emelie
Bor: Småland ;)
Ålder: 15 snart 16 :)

Övrigt: Hej! Vad kul att du har kommit in på min blogg. Jag är en tjej på 19 vårar och älskar att blogga. För det mesta iaf. Börja läs vettja ;)




RSS 2.0