8 mars;)

Hej!
Vet ni en sak? Jag är superglad idag. Vet inte varför jag är det. Bara är så:P
Och det ska man väl inte inte gnälla på(:
Idag var det skola. Och ska jag vara helt ärlig tycker jag att måndagar går fort. Fortare än fredagar. Och så slutar vi ändå tidigare. Haha! sjuk det där(:
Eller så är det jag som är sjuk:P
Nehe..jag vill ut. Men ändå inte. Vad ska man göra?
Jag kom på att tänka på varför jag är på så bra humör..det är SOLEN! Det är jag säker på. Jag kom på det nu. Men så måste det ju vara.
Nu ska jag käka lite.
/Emelie




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Emelie
Bor: Småland ;)
Ålder: 15 snart 16 :)

Övrigt: Hej! Vad kul att du har kommit in på min blogg. Jag är en tjej på 19 vårar och älskar att blogga. För det mesta iaf. Börja läs vettja ;)




RSS 2.0