15 år:) (fyllde 5 mars)

Hej!
Jag har inte bloggat så mycket pga av att jag har fyllt år.
Och det gjorde jag igår..5 Mars:) Så nu är jag 15!
Mopedkortet blir att ta i vår. Igår fick jag,bärbar dator(netbook),kläder i massor och det gillas & en bok(:
Och sen tillkommer ju moped och moperkort. Men det ska jag inte ta förrens någonstans i vår tror jag.
Idag så blir det nog mest att vara hemma. Imorrn kommer mormor och hälsar på en stund. Och ska gratta mig.
Jag bloggar nog innan melodifestivalen börjar ikväll. Om jag inte glömmer bort att skriva. För jag är dålig att komma ihåg vissa saker. Måste jag erkänna. Men jag ska försöka komma ihåg att jag ska blogga.
Puss!
/Emelie





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Emelie
Bor: Småland ;)
Ålder: 15 snart 16 :)

Övrigt: Hej! Vad kul att du har kommit in på min blogg. Jag är en tjej på 19 vårar och älskar att blogga. För det mesta iaf. Börja läs vettja ;)




RSS 2.0