solsolsolsol

Ja,nu är det sommar. Verkligen. Och det märks. För jag har inte tid och sitta inne och blogg hela tiden.  Det är ju SOMMAR. Så jag bloggar när jag har tid. Ni får kika in dåochdå.
Jag har ju moppen hemma nu. Och jag säger bara. ÄLSKA...
Den ända som behvös fixa är ljuddämparen. Och den ska fixas snart. Det är en person som ska hjälpa mig:) Har han lovat.
Jag har bytt design igen. Men den här är ju verkligen sommrig ju.
Juste,jag med familj ska till sävsjö i sommar. Härligt!
Och då blir det en sväng till ullared med.
/Emelie




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Emelie
Bor: Småland ;)
Ålder: 15 snart 16 :)

Övrigt: Hej! Vad kul att du har kommit in på min blogg. Jag är en tjej på 19 vårar och älskar att blogga. För det mesta iaf. Börja läs vettja ;)




RSS 2.0