Bloggar:D

Hej!
Det var typ sex dagar sen jag skrev ngt på bloggen. Men det har vart mycket nu hela förra veckan hade fullt. Och sen skolavslutning och sånt.
Men nu ska jag kunna blogga igen. Nu är det ju sommarlov.
Och jag har enklare och uppdatera när jag är ute. Jag har skaffat mig ett trådlöst bredband. Yeeh:D
Så nu kommer datorn att hänga med ut också.
Jag måste bara skaffa en datorväska. För det är bra att ha datorn i ngt.
Nu sitter jag ute i solen. Love!
Ska snart gå in och äta.
/Emelie




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Emelie
Bor: Småland ;)
Ålder: 15 snart 16 :)

Övrigt: Hej! Vad kul att du har kommit in på min blogg. Jag är en tjej på 19 vårar och älskar att blogga. För det mesta iaf. Börja läs vettja ;)




RSS 2.0