bloggtime

Hej!
Nu var det ett tag sen jag bloggade.

Har vart i sävsjö med familjen var hur bra som helst där. Men till nästa sommar ska vi försöka boka en stuga på ullared. Vi skulle ha gjort det i år. Men det är fullbokat redan vid maj.


Och jag kan ju berätta att jag har börjat äta Mealbar och att det fungerar hur bra som helst. Jag äter absolut vanlig mat. Men ibland ersätter jag en mealbar ist för mat. =)
Mealbar - mealbars är måltidsersättning för enstaka måltider under en dag!
Mjölkchokladbaren innehåller välgörande kalcium från mjölk och vårdande
antioxidanter från grönt te.
Kostar ca. 18kr.
Mealbar - mealbars är måltidsersättning för enstaka måltider under en dag!
Mjölkchokladbaren innehåller välgörande kalcium från mjölk och vårdande
antioxidanter från grönt te.
Kostar ca. 18kr.

Och så så använder jag även drinkmix. Men det är sällan. Dom är ju inte världens godaste.
DrinkMix - pulver som du blandar med kallt vatten och dricker precis som den är.
Kostar ca. 150kr för 15påsar.

Är jag ute och inte vill hålla på att använda drinkmixen och blanda själv.
Så har jag köpt Shake - Om du inte har tid eller lust att blanda själv, den är alltså färdigblandad.
Kostar ca. 21kr/per shake.
Det är mycket bra produkter måste jag säga. Och jag använder det INTE hela tiden. ;)
/Emelie






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Emelie
Bor: Småland ;)
Ålder: 15 snart 16 :)

Övrigt: Hej! Vad kul att du har kommit in på min blogg. Jag är en tjej på 19 vårar och älskar att blogga. För det mesta iaf. Börja läs vettja ;)




RSS 2.0