kul?;)

Ska snart äta lite..men innan så tar jag lite frågor.
Matvanor:
Bästa maträtt? Schnitzel med vitlökpotatisgratäng(sallad)
Bästa dryck? Fanta,vatten(kolsyrat)
Hat dryck och maträtt? Kommer inte på nåt! :/
Bästa alkoholdryck? Cider.
Använder du smör på smörgåsen? Ja!;)
Smågodis eller färdiga påsar? Inget.
Favoritglass? Daimglassen
Shoppingvanor:
Hur mycket shoppar du för varje månad? Ibland varje vecka ibland inte!
Har du mer skor än kläder? Kläder självklart!
Favoritplagg? Linne och jeans!
Hatplagg? -
Arbete, utbildning: Skolan
Jobbar eller pluggar du? Inget av det!
Vad vill du bli? Vet faktiskt inte.
Trivs du med ditt jobb/din utbildning? Jadå,superbra!
Är lönen viktigast? Meeh...
Boende:
Lägenhet eller hus? Hus!
Framtidsplaner med boende? Japp.
Litet eller jättestort? Drömboende? Mellan!
Landet eller mitt i stan? Mittemellan!
Mysigt eller sterilt? Mysigt!
Lite allt möjligt:
Har du barn? Är otrohet okej? Jag har inte barn än och otrohet är INTE ok!
Älskar du någon? ABSOLUT!
Betyder familjen mycket för dig? Är du lojal? Familjen betyder mer än livet!
Tycker du om att dricka dig full? Absolut inte!
Hemmafest eller krogen? Inget av det, vill helst vara hemma med min familj!
/Emelie





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Emelie
Bor: Småland ;)
Ålder: 15 snart 16 :)

Övrigt: Hej! Vad kul att du har kommit in på min blogg. Jag är en tjej på 19 vårar och älskar att blogga. För det mesta iaf. Börja läs vettja ;)




RSS 2.0