"Trött"

Hello!
Skriver först vid nu. Lite sent.
Men jag hade ingen lust förrut och sen var jag i kyrkan senare. Men nu är jag klar med alla mina gånger jag måste ha gått. Så skönt.
Vad ska man göra på en Söndag? Dom är så tråkiga. Dom flesta iaf.
Imorrn så hoppas jag att jag får hem mina glasögon. Jag skulle ha fått hem dom i veckan. Men dom kom aldrig. Tyvärr.
Ska även ringa företaget(eller mamma då) ska ringa där som jag har köpt min telefon. Ska fixa en sak;) Så är allt perfect. Alla ni som undrar vad jag har för en tele är det ju världens bästa.
C905,8,1 MPX. Älskar kameran!
Nu ska jag kolla lite på tv:en om ingen annan sitter där.
/Emelie






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Emelie
Bor: Småland ;)
Ålder: 15 snart 16 :)

Övrigt: Hej! Vad kul att du har kommit in på min blogg. Jag är en tjej på 19 vårar och älskar att blogga. För det mesta iaf. Börja läs vettja ;)




RSS 2.0