Torsdag!

Hello!
Jag har glömt bort att blogga idag. Inte meningen verkligen !
Men jag har ingen speciellt att blogga om nu heller. Har haft ont i magen hela dagen typ pga av min magkatarr. Och det är verkligen inte kul att ha. Men det är bara att börja vänja sig.
Imorrn blir det och grilla med några kompisar. Great!
Så bloggandet vet jag inte mer om.

Men ni märker det ju.
Och det är bara 8 dagar kvar till min 15 årsdag;) fyfan vad det känns bra alltså.
Jag hatar när jag publicerar sånna här korta inlägg. För dom blir så vad ska man kalla det. Det är roligare och läsa med lite mer text om man säger så. För min del är det så.

Och nu byter jag till helt annat samtalsämne.
JAG VILL HA BORT SNÖN!
Och det är jag nog inte ensam om.
Jag hatar verkligen snön..jag tycker det räcker att att ha på julafon till nyårsafton men inte mer. Det blir ju aldrig stopp på snön. Men läste på aftonbladet för lite sen,att det ska regna hela nästa vecka. Och då blir det ju glashalt ju. Men snön försvinner ju iaf. Å vi kommer närmare våren;)
/Emelie



Lillasyzter

härlig blogg :)

2010-02-25 | 22:43:29 | http://lillsiz.blogg.se/
Josefin | Shadyblonde

Sv: okej :) Ska snart till skolan, sen ska jag jobba direkt efter, och sen ska jag festa :) själv?

2010-02-26 | 11:12:34 | http://shadyblonde.blogg.se/
filipppa

imorgon blir det träning :) sjdå? :D

2010-02-26 | 12:28:34 | http://fliipps.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Emelie
Bor: Småland ;)
Ålder: 15 snart 16 :)

Övrigt: Hej! Vad kul att du har kommit in på min blogg. Jag är en tjej på 19 vårar och älskar att blogga. För det mesta iaf. Börja läs vettja ;)




RSS 2.0