sjuksjuksjuksjuk

blachs,jag verkligen hatar att vara sjuk..
Nu väntar jag på att mamma och pappa ska komme hem med mina tabl.
Eftersom jag har magkatarr så måste jag ha särskilda tabletter. Och dom jag hade förrut för magen dom blev jag sämre av. Så jag hoppas inte dom här blir det också.
Nu ska nog sätta på en dvd. Ska ta med mig vetekudden också.
Ikväll är det ju Familjen annorlunda ju;) Hade jag glömt bort. Det är ngt speciellt så man dras dit. Jag tycker det är fruktansvärt bra. Dom i älvdalen tycker jag mest om. Någon annan som kollar på det?
Jag skulle gärna vilja skriva långa inlägg men det går ju inte. Jag har inte en aning om vad jag ska skriva om tex när man inte gjort ngt särskilt. Men ändå vill man ju skriva långa. Aja,jag får komma på en lösning.
Imorrn blir det skola för min del. Jag kan inte vara hemma hela tiden. Men det är så fruktansvärt jobbigt att gå till skolan med en sån mage jag har. Tänk er själva att gå runt och det känns som att ha 3 ton sten eller ngt i magen. Ingen kul känsla,eller hur?
På fredag så ska mamma,jag och mammas kompis på revy. Vi brukar alltid gå på den varje år. Det är som en tradition för oss;)
Om jag skulle sätta på en dvd som jag sa? Bloggar mer sen. Blir iaf ett inlägg till. Imorrn kan jag inte blogga förrens efter 16.00.
Eftersom min buss inte går hem förrens 15.35 och det är störande. För dom som bor i H-by..kan ju gå hem direkt efter dom har slutat ju. Men det har både för-nackdelar. Haha!
Jag skulle inte vilja flytta till H-by när jag tänker på det. Vi letar ju hus här i Berga. Och ska kolla på ett nästa Fredag. Och jag vet att vi kommer välja det. Allt stämmer med allt. Så det vet jag;) Tror jag alla i familjen här vet.
Märker ni vad mycket jag har skrivit? WOW... Jag har lyckats..iaf en gång. Hoppas jag kan fortsätta såhär.
Nu lägger jag in en låt från Melodifestivalen..hade velat lägga in Olas men såklart fanns den inte på youtube.
Så det får bli Jenny Silvers låt. Inte den bästa. Men den var ju inte dålig iaf.


/Emelie

Jessicalillsmeds.se

Allt är kanon med mig. händer hos dig?

kram

Jessicalillsmeds.se

2010-02-08 | 17:58:35 | http://Jessicalillsmeds.se



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Emelie
Bor: Småland ;)
Ålder: 15 snart 16 :)

Övrigt: Hej! Vad kul att du har kommit in på min blogg. Jag är en tjej på 19 vårar och älskar att blogga. För det mesta iaf. Börja läs vettja ;)




RSS 2.0