Hemma från skolan!

Hello!
Jag säger bara vilken dag, känns som alla hat förendrats inte bland vänner och så. Men dom andra som jag kanske inte ska namnge här. Men usch. Ibland har man lust att byta skola faktiskt. Och det är så jag känner.
Men nog om det. Hoppas det hade en bättre skoldag än vad jag hade. Ikväll så blir det private practice,synd att dom kör det så sent på en vardagskväll. En lördagkväll eller söndagkväll eller ngt kunde dom väl haft ist.

Ngn mer som brukar se på det?
Nu ska jag titta om jag hittar några svar till mitt biologiprov,glömde boken i skolan..åhh! Så störande. Bloggar sen.
/Emelie




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Emelie
Bor: Småland ;)
Ålder: 15 snart 16 :)

Övrigt: Hej! Vad kul att du har kommit in på min blogg. Jag är en tjej på 19 vårar och älskar att blogga. För det mesta iaf. Börja läs vettja ;)




RSS 2.0