Godmorrn på er!

Heello,vilken Onsdag! Man vaknar till sol! Det är bara ren vårkänsla.
Härligt.
Man blir på så gott humör på ngt sätt när man vaknar till sol och blå himmel. Hel otroligt.
Det är ett vårtecken.
Idag blir det mest att vara hemma. Pga av att min mage började strula igår. Eftersom tabl tydligen inte hjälpte. Men det gör mig lite orolig.För att den har hjälpt fram tills igår. Då jag kände att magen började bli jättehård,och jag började må jätteilla. Men jag vet inte. Kanske fick i mig ngt olämpligt. Har ju magkatarr,och jag får inte dricka kolsyrat eller äta ngt starkt. Och jag har nygligen fått reda på att det är magkatarr så det är bara att börja vänja sig.
Kunde ha vart värre!
Nu ska jag nog gå ut och gå en sväng i det här härliga solskenet;)
Och imorrn så ska jag med mamma och jobba. Och är inte hemma förrens 13.00 tiden nångång. Så bloggar där.
Kan inte säga någon tid än. Men ni märker det.!
/Emelie






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Emelie
Bor: Småland ;)
Ålder: 15 snart 16 :)

Övrigt: Hej! Vad kul att du har kommit in på min blogg. Jag är en tjej på 19 vårar och älskar att blogga. För det mesta iaf. Börja läs vettja ;)




RSS 2.0