Godmorgon!

Idag skulle jag ha sovit länge. Men självklart kom något i vägen. PLOGEN!
Och det är inte första gången det händer.
Idag blir det Nathalie om hon kan. Hoppas på det. Nu kan pappa köra iaf. Eftersom han var i o-hamn igår och inte kunde köra snabbt hem eftersom det snöade och var halt på vägen så kunde han inte köra mig. Så det blir idag;)
Jag måste bara lägga in en låt på bloggen. Som jag har börjat gilla. Lyssnade första gången igår på den. Och jag älskar den.


Bloggar mer sen.
/Emelie




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Emelie
Bor: Småland ;)
Ålder: 15 snart 16 :)

Övrigt: Hej! Vad kul att du har kommit in på min blogg. Jag är en tjej på 19 vårar och älskar att blogga. För det mesta iaf. Börja läs vettja ;)




RSS 2.0