söndag,

Helooooo :D

Hade en superbra kväll igår. Jag var hos faster m familj på oknö och grillade lite.
Och hade supermysigt. Gick ni till lillsjön tror jag den hette och var fin den va.

Ska försöka lägga in bilder på bloggen. För det har börjat tjura på min blogg. Är det fler som har det problemet? Jag kommer till ladda upp och sen kommer jag inte längre.
Men som sagt jag ska se om det funkar sen.

Tror jag ska till h-by snart och kolla en sak på karlsson.

Nu är det ju första augusti ännu närmare flyttningen till sjöslätt:D YEEEHH!

Längtar!
Undra om det ska börja regna snart. Jag vill ut och köra med moppen. Men börjar det regna snart. Så känns det ganska onödigt ju.
Är trångt i förrådet som jag vill helst slippa att köra inochut.
Men det kommer blir mycket bättre med plats sen när vi flyttar till sjöslätt.

/Emelie




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Emelie
Bor: Småland ;)
Ålder: 15 snart 16 :)

Övrigt: Hej! Vad kul att du har kommit in på min blogg. Jag är en tjej på 19 vårar och älskar att blogga. För det mesta iaf. Börja läs vettja ;)




RSS 2.0