Länge sen!

Hej!
Oj,det var ett bra tag sen jag skrev. Men jag har haft mycket att göra och så.

Ja,mycket har hänt sen jag skrev sist.
Vi har fått nyckeln till vårt hus så vi flyttar förfullt. Runt den 15 sep beräknas vi vara klara med huset. Sen ska hela lgh städas också.


Skolan har börjat igen med. 9B Liksom:D

Idag skulle det ha blivit skola igen. Men jag har fått en vagel till. Har fått 5 st på bara några veckor. Inte klokt.
Om jag skulle ta en sväng till huset? ;)
Kram på er sweeties!




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Emelie
Bor: Småland ;)
Ålder: 15 snart 16 :)

Övrigt: Hej! Vad kul att du har kommit in på min blogg. Jag är en tjej på 19 vårar och älskar att blogga. För det mesta iaf. Börja läs vettja ;)




RSS 2.0