upps, (a)

Hej.
Jag vaknade jättesent idag. Vid halv tolv. Och det är inte vanligt för mig. Men idag vid 8 tiden så skulle jag ut till vårdcentralen och ta prover. Och det var spruta i armvecket. Dom tog. Så det kanske var den som gjorde mig trött. Haha!
Idag blir det mest att vara hemma. Ska kanske gå ut en sväng sen om solen tittar fram lite. Tkr inte om regnet som ska förstöra det. Sol ska det va!
Jag ska kolla vidare på mobiler. Har inte bestämt mig vilken jag ska ha än xD.
Juste,den 16 konfirmeras jag. Och jag har kläder hemma till det så jag behöver inte köpa. Men tkr ni svart eller vitt på en konfirmation? Jag gillar ju mer svart. Men vitt kanske passar in i sjävla ¨konfirmationen¨mer.
Nu ska jag kolla på tv.
/Emelie




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Emelie
Bor: Småland ;)
Ålder: 15 snart 16 :)

Övrigt: Hej! Vad kul att du har kommit in på min blogg. Jag är en tjej på 19 vårar och älskar att blogga. För det mesta iaf. Börja läs vettja ;)




RSS 2.0