uppe med tuppen xD

Haha,eller inte! Jag har börjat sova länge om dagarna.
Men vad gör det? Det är ju lov:D
Vi la ut en annons på blocket om kattungar ist. Jag har fått svar från en som har två hankatter(som är bröder) dom ville helst att dom skulle säljas ihop. Så nu får vi se hur det blir. Alla i familjen vill ha två katter. Men pappa vet inte ens om att vi har fått svar än. Så mamma får prata med han sen. Och jag så på fb att dom hade skaffat en grupp vi som vill ha till baka solero kulorna. Och jag gick ju självklart med. Fattar inte varför dom tog bort dom ju. Dom var ju heltklart godast... åt dom jättemycket när jag var liten ;)
Nu ska jag ut och gå. Hur fint väder som helst idag ju.
/Emelie

Koda

Lyckost ^_^ Här är det jättemycke snö men jag trooooooooor det har börjat smälta nu :P Hoppas det har smält till den 28 april. Då är det nämeligen min födelsedag ^^ Det kommer bli jättekul <3 När är din födelsedag?

2010-04-08 | 12:05:13 | http://kodiak.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Emelie
Bor: Småland ;)
Ålder: 15 snart 16 :)

Övrigt: Hej! Vad kul att du har kommit in på min blogg. Jag är en tjej på 19 vårar och älskar att blogga. För det mesta iaf. Börja läs vettja ;)




RSS 2.0