ska blogga mer.

Hej!
Jag har bestämt att jag måste börja blogga minst 3 dagar per dag. Det är ju ganska lagom.
Vad händer idag då?
Jag skulle åkt till Maria idag och bytt stav i läppen. Men tyvärr så är inte min mage den bästa idag. Och magtabl jag har hemma,har tagit slut. Kan det bli bättre? Och så har min läkare tydl glömt att skriva utt recept. Klantigt. Då får jag vänta ännu längre. Och jag måste verkligen ha dom. Men det löser sig.
Jag hade velat gå en sväng idag. Men nej? Regnar ju ute. Varför? Men det märks ju att våren är här.
Längtar till sommaren.
Bada.ta på sig linne och kjol. Gå barfota.
Ahh,så härligt.
Och nu till något helt annat.
Edith,en kompis till mig. Hon hade ju kattungar som föddes på våffeldagen.(25 mars). Vi tittade på dom för vi letar ju efter en kattunge. Och vi hade ju bestämt oss innan för att vi ville ha en vit katt och att det skulle va en kattunge. Ni kan ju gissa vilka som blev glada när Edith hade precis som vi villle. Så i slutet av Maj får vi hem får Zelma:)
Längtar!
Och vita katter är ju unika också. Det ni;)
Blev ju inte så kort inlägg ändå. Nu måste jag försöka fortsätta såhär.
Duktigt? Blev lite förvånad själv när jag så hur mycket jag hade skrivit.
Jag vill gärna ner till stan ikväll. Fårse om det blir det. Har inte vart därnere på länge. Var i Mars någongång. Jag måste dit ner snart.
Och juste. Ni  ska få mer bilder av mig när jag beställt hem min mobil. Jag väntar lite med det just nu. För jag måste ha lite andra saker med.
Men oj vilket långt inlägg det blev. Haha!
/Emelie

Linnea

Hampuz ks stanna tills nästa helg :) <3

2010-04-10 | 11:49:18 | http://onlynhea.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Emelie
Bor: Småland ;)
Ålder: 15 snart 16 :)

Övrigt: Hej! Vad kul att du har kommit in på min blogg. Jag är en tjej på 19 vårar och älskar att blogga. För det mesta iaf. Börja läs vettja ;)




RSS 2.0