simkort!

Jag har ju egentligen ett abonnemag till Telia. Men jag vill ha gratis sms och det kan man ju inte ha när man har abonnemang. Tycker jag är synd. Men så är det.
Så mamma och jag satt och kollade lite på halebop. Så hittade vi Halebop till vänner. Och då så kom mamma och jag överens om att jag laddar mobilen med 200 kr varje månad. Och samtidigt som man gör det så får man 3000 gratis sms. Och gör jag så varje månad. Så blir det ju hur billigt som helst;) Smart ju! Så det kommer bli så:)
Och jag ska behålla min mobil har jag bestämt.
/Emelie






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Emelie
Bor: Småland ;)
Ålder: 15 snart 16 :)

Övrigt: Hej! Vad kul att du har kommit in på min blogg. Jag är en tjej på 19 vårar och älskar att blogga. För det mesta iaf. Börja läs vettja ;)




RSS 2.0