hemma!

Hej!
Idag åkte jag hem lite tidigare från skolan. Mådde jätte illa. Och det började knyta sig i magen. Så då var det inte lönt att vara kvar.
Men imorrn ska jag gå. Jag har tagit alla min tabl nu så det är bra nu:)
Jag ska snart läsa på sexochsamlevnad( vi har prov i det imorrn) Så jag måste läsa på lite mer.
Ikväll blir det svergies värsta bilförare också ;)
Gött! Jag ska fråga om pappa kan köpa en chips till mig som jag kan knapra på när jag ska kolla ikv.
Och nu hoppas jag att jag kan beställa hem mina glasögon snart. Pappa var och hämtade ut mina styrkor hos optickern men då var det mina gamla styrkor. Så då måste han dit igen och få mina nya. Tycker dom är lite slarviga.
Nu ska jag läsa på.

/Emelie






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Emelie
Bor: Småland ;)
Ålder: 15 snart 16 :)

Övrigt: Hej! Vad kul att du har kommit in på min blogg. Jag är en tjej på 19 vårar och älskar att blogga. För det mesta iaf. Börja läs vettja ;)




RSS 2.0