glad elr förbannad?

Hej!
Jag måste börja och säga att dagen har vart jättebra! Men när jag skille gå av bussen så kom jag inte ut på det bakre dörren pga av en barnvagn! Så jag gick den första dörren där man går in. Och han som körde bara: Kanske inte är så smart att gå där det kommer in folk. Och jag bara. : Jag kom ju inte ut den andra vägen? Och så gick jag bara! Blir så jävla irreterad på chaufförer som inte kan vara trevliga. Tycker jag ingår i deras jobb. Gubbjävel iaf.
Var bara tvungen att skriva av mig av min ilska pga av han.
Nu ska jag ut och steeeeka i solen?:P

/Emelie




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Emelie
Bor: Småland ;)
Ålder: 15 snart 16 :)

Övrigt: Hej! Vad kul att du har kommit in på min blogg. Jag är en tjej på 19 vårar och älskar att blogga. För det mesta iaf. Börja läs vettja ;)




RSS 2.0