dålig uppdatering

Hej!
Inte meningen att uppdatera så lite. Men jag va i kalmar igår. Och jag hittade massor med saker till mitt rum;) Jag tapeserade om rummet för inte så länge sen. Och det var bara det som var tänkt från början att jag ¨bara¨skulle tapesera. Men sen så blev det bara att jag vill ha nya saker till rummet med. Som passade med färg och sånt på väggen. Så nu är jag suuuuupernöjd med rummet. Allt är nytt utom en fotölj;)
Jag har tänkt att köpa en ny mobil också. Så mamma och jag ska kolla runt lite på internet och se om vi hittar ngn. Inte för dyr men ändå bra och ngn som passar mig;)
Har en w200i nu. Den har vi som reserv den mobilen. Så ny mobil blir det med:D
Är lite sugen på C902 ,den har bra kamera och det är mest det jag är ute efter. Men vi får se.
Juste,det här måste jag ju säga med. Vi ska ner till oskarshamn i veckan och köpa katt:D jag är överlycklig. Kan inte bli bättre. Men jag kmr inte kunna välja. Kommer ju gilla alla katter därnere(:  Längtar:D(är ett katthem vi köper ifrån)
Nehe ska jag kolla på lite bloggar(:

/Emelie

Elin - Design&Makeup

sv: Vad roligt att höra =)

2010-04-05 | 12:58:46 | http://www.designandmakeup.se
Sandra

Hva trenger du hjelp til ?:} Header? Du kan endre der det står "Sandra test design" i malen ved å søke på det, og skrive hva du vil.

2010-04-05 | 22:02:12 | http://sandrareegard.blogg.no



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Emelie
Bor: Småland ;)
Ålder: 15 snart 16 :)

Övrigt: Hej! Vad kul att du har kommit in på min blogg. Jag är en tjej på 19 vårar och älskar att blogga. För det mesta iaf. Börja läs vettja ;)




RSS 2.0