C905

Jag skulle ha bloggat lite mer idag. Men så blev det inte. Men det blir kanske mer imorrn ist;)
Jag har bestämt mig för vilken mobil jag ska ha. Blir en C905:a.'
Jag hade en sån förrut och va jättenöjd med den. Men jag var tvungen att skicka tillbaka den eftersom det stängde av sig hela tiden. Så nu blir det en sån.
Kan ju säga att det finns ingen annan mobil som tar bättre kort än den enligt mig iaf.
Blir mycket mer bilder sen. Lovar!
Är det ngn som vet hur länge man kan ha i en läkningsstav i läppen. Ska byta stav på Lördag hos dom som gjorde den. Men jag tänkte bara höra om ngn vet. Har haft i min ganska länge nu. Men på lördag blir det byte.
/Emelie






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Emelie
Bor: Småland ;)
Ålder: 15 snart 16 :)

Övrigt: Hej! Vad kul att du har kommit in på min blogg. Jag är en tjej på 19 vårar och älskar att blogga. För det mesta iaf. Börja läs vettja ;)




RSS 2.0