27 April!

Tja!

Jag börjar blogga på kvällarna har jag märkt. Får bli ändring på det.
Idag har det vart fullrulle.
Jag tänkte inte gå till skolan idag pga av magont och feber. Men jag gick hela dagen;)
Efter skolan så hämtade mamma, pappa och min bror mig. Och vi åkte och köpte glass,mums!
Och sen så åkte vi vidare Långemåla. Till storken. Dom har typ massa kläder och skor. Och jag hittade ganska mycket där faktiskt. Men det var liiite dyra kläder egentligen. Tycker det inte så så jääättebillliga kläder som alla säger.
Och sen så åkte hem en stund.
Efter vi hade vart hemma typ i en timme. Så åkte vi till o-hamn:)
Och handlade lite. Vi åt även där nere. Jag tog en kebab med bröd,älska!
Och jag tog även bilder i skolan idag som hade tänkt lägga upp på bloggen. Men jag har inte fört över dom till datorn än. Så ni får se dom imorrn:D
/Emelie






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Emelie
Bor: Småland ;)
Ålder: 15 snart 16 :)

Övrigt: Hej! Vad kul att du har kommit in på min blogg. Jag är en tjej på 19 vårar och älskar att blogga. För det mesta iaf. Börja läs vettja ;)




RSS 2.0