25 April!

Tja!
Vad härligt det är att vakna upp när solen lyser. Love!
Nu är det verkligen vår ute.
Idag händer det inte så mycket. Jag ska städa rummet,kolla hur långt min mobil har kommit,smsa en;)
Men ni får inte veta vem;) haha!
Och jag längtar verkligen till sommaren nu. Vi får ju hem vår katt zelma,så ska vi kanske flytta,grilla,åka till ullared, sen ska vi åka till några ställen och sova borta någon dag,va med kompisar. Så blir det väl mycket mer. Men det är det som jag kom på nu. Kommer bli en great sommar.

/Emelie



Aina Birgitte

Jeg lengter også etter sommeren.

2010-04-25 | 19:49:56 | http://aniabaklengs.blogg.no



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Emelie
Bor: Småland ;)
Ålder: 15 snart 16 :)

Övrigt: Hej! Vad kul att du har kommit in på min blogg. Jag är en tjej på 19 vårar och älskar att blogga. För det mesta iaf. Börja läs vettja ;)




RSS 2.0