100421

Hej på er alla glada!
Jag skulle ha bloggat tidigare idag men jag var så trött så jag gör det nu istället.
Jag gick inte till skolan idag heller. Ska försöka imorrn tror jag iaf. Får se!
Ikväll är det andra avenyn men jag har redan kollat.;)
 Var så nyfiken också. Så ska inte avslöja ngt nu ifall ngn vill kolla kväll. Haha*
Och vet ni? Vi har lagt * * * på ett * * * dom som umgås med mig vet vad jag menar. Men jag ska inte skriva mer om det förrens det är klart.
Jag har inget att göra nu. Mamma och Pappa är på möte med ¨enhet¨8. Var ngt om prao vi ska göra i nian och ngt annat.
Så nu är det bara jag och lillbrosan hemma. Och han har 39 graders feber. Så jag får se vad jag ska göra. Ska passa på att kolla bloggar. Och sen blir det nog att ta fram biologiboken. Eftersom vi har prov i sex och samlevnad. Jippi! ,vad kul! Eller inte!

/Emelie




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Emelie
Bor: Småland ;)
Ålder: 15 snart 16 :)

Övrigt: Hej! Vad kul att du har kommit in på min blogg. Jag är en tjej på 19 vårar och älskar att blogga. För det mesta iaf. Börja läs vettja ;)




RSS 2.0